Alla inlägg under februari 2017

Av Aydin - 23 februari 2017 13:16

      på måndas vi hade kick off vi pratde vi fick mössor tisdags blev vildarksgrupp jag ledigt. idag är jag här och skriver min bloog på föremiddag jag har tränat.imorgon ska vi muset 

Av Aydin - 16 februari 2017 10:20

måndags jag hade bakat jag gjort bröd till frukostkubben sen på tisdag igår var jag ledigt jag och mina familj var ute handlade lite men idag är jag här och skriver min blogg på data men idag har en person börjat på resurstimet. de är en hon som heter magereta imorgon ska min asistnt åker till spanien han ska jobbar där. men han komma tillbaka till sverge 

Av Aydin - 2 februari 2017 10:08

måndas vi  har bokat jag har gjorrt bröd till frukoastklubben sen på tisdags på eftermiddag hade musik igår var jag ledigt från jobbet. jag var hemma och haft det tråkigt. min asistent han skulle ta mig hemma från han måste vara barnvkt så jag gick inte ut. men idag har jag asistent. i tisdags hade vi vildmarksgrupp imorgon är det möte och matgrupp.

Ovido - Quiz & Flashcards