Alla inlägg under januari 2017

Av Aydin - 26 januari 2017 10:22

tisdags hade vi vldmarksgrrupp vi grillade och igår var jag på gymmet idag slutar jag kl 12.00 imorgon är jag ledigt måndag vi bokat på morgonen har vi spela spel.

Av Aydin - 19 januari 2017 10:16

tisdags hade vi vildmarksgrupp sen hade vi kör igår var ledig idag ska jag träna två gånger i helgen min tjej kompis hon fyller år förre onsdag åkte jag till solna halen och provat race running den är en cykel det var kul och lätt att gå alltså jag har gillat den  

Av Aydin - 5 januari 2017 09:45

i tisdag det blev inte vildmarksgrupps vi har lagat mat istället vildmarksgrupp vi har fxat flygade jocob sen på måndag har vi bakat jag har bakat bröd igår var jag var ledig från jobbet jag skulle gå ut til lmall of scandinavia och kollla 0på en film som hetter sing min asistent han hade feber men imorgon är vi alla som jobbar här på resurstimet lediga och jag ska hem till en kompis vi ska ha kväll med snacks idag ska jag och papppa träfffa en asistent till mig vi ska snacka om ska han jobba med mig här skärholmen. före torsdag vi har spelat bowling trävlig helg.


 

Av Aydin - 5 januari 2017 09:45

i tisdag det blev inte vildmarksgrupps vi har lagat mat istället vildmarksgrupp vi har fxat flygade jocob sen på måndag har vi bakat jag har bakat bröd igår var jag var ledig från jobbet jag skulle gå ut til lmall of scandinavia och kollla 0på en film som hetter sing min asistent han hade feber men imorgon är vi alla som jobbar här på resurstimet lediga och jag ska hem till en kompis vi ska ha kväll med snacks idag ska jag och papppa träfffa en asistent till mig vi ska snacka om ska han jobba med mig här skärholmen. före torsdag vi har spelat bowling trävlig helg.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards