Alla inlägg under juni 2016

Av Aydin - 16 juni 2016 11:06

i måndaas efter lunch hade vi jobbat med datorn men jag gjort nått annnat med en pesorn som är på resurstimmet. i tisdags vi grillade samma ställe på sädra men dom andra har ätit ramdan har börjat så jag fastar igår var jag  ledig. nästa onsdag åker jag till turkiet som där pratar man turska. så på onsdag åker jag. men  idag ska vi åka till stadio.

Av Aydin - 16 juni 2016 11:06

i måndaas efter lunch hade vi jobbat med datorn men jag gjort nått annnat med en pesorn som är på resurstimmet. i tisdags vi grillade samma ställe på sädra men dom andra har ätit ramdan har börjat så jag fastar igår var jag  ledig. nästa onsdag åker jag till turkiet som där pratar man turska. så på onsdag åker jag. men  idag ska vi åka till stadio.

Av Aydin - 16 juni 2016 11:06

i måndaas efter lunch hade vi jobbat med datorn men jag gjort nått annnat med en pesorn som är på resurstimmet. i tisdags vi grillade samma ställe på sädra men dom andra har ätit ramdan har börjat så jag fastar igår var jag  ledig. nästa onsdag åker jag till turkiet som där pratar man turska. så på onsdag åker jag. men  idag ska vi åka till stadio.

Av Aydin - 16 juni 2016 11:06

i måndaas efter lunch hade vi jobbat med datorn men jag gjort nått annnat med en pesorn som är på resurstimmet. i tisdags vi grillade samma ställe på sädra men dom andra har ätit ramdan har börjat så jag fastar igår var jag  ledig. nästa onsdag åker jag till turkiet som där pratar man turska. så på onsdag åker jag. men  idag ska vi åka till stadio.

Av Aydin - 16 juni 2016 11:06

i måndaas efter lunch hade vi jobbat med datorn men jag gjort nått annnat med en pesorn som är på resurstimmet. i tisdags vi grillade samma ställe på sädra men dom andra har ätit ramdan har börjat så jag fastar igår var jag  ledig. nästa onsdag åker jag till turkiet som där pratar man turska. så på onsdag åker jag. men  idag ska vi åka till stadio.

Av Aydin - 9 juni 2016 11:17

i måndas jag varit lediug från jobbet tisdags har vi gått rund och lyssnad på fåglar på sätra sen vi sjungade igår jag varit ledig men idag ska jag gymma imorgon ska jag göra roligt sak  min kompIs victor ska ta stundent på  lördag är det stundentfest. det bli kul

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards